• Mijn verhaal

Het is de eerste maal dat ik schrijf. Een eerste maal is nooit makkelijk. Ik val met de deur in huis. Zoals ik reeds omschreef in mijn beschrijving hiernaast, ik ben jaren aan een stuk seksueel misbruikt geweest. Als kind van drie jaar oud werd ik verkracht door mijn grootvader, het duurde jaren, jaren van misbruik, jaren van verdriet, vernedering, en van extreme eenzaamheid. Eenzaam met mijn verdriet, mijn verhaal en met datgene waar ik totaal geen blijf mee wist. 

Ik ben geen gruwel, ik ben niet iemand die ergens eenzaam wegkwijnt in een verlaten appartement ergens in een eenzame stad. Ik ben een vader van een prachtige dochter, woon in een leuke buurt en heb een ongelooflijk boeiende job. Ik zeg dit niet omdat ik neerkijk op mensen die wel wegkwijnen in de eenzaamheid van de stad, zich verdrinken in het bier en totaal eenzaam hun dagen slijten. In tegendeel, ik heb zo veel respect voor hen omdat ik zo goed besef dat het voor mij weinig scheelde of ook ik zat ergens weggekwijnd in een verlaten park, een donkere kroeg, of een desolate steeg ... 

Maar op een dag ergens eind 2007 zat ikzelf zo diep. Het werd me zo zwaar om dragen dat ik niet goed wist waarom ik nog leefde. Waarom hoef ik elke dag op te staan met zo veel verdriet en moet ik elke dag slapen gaan met een gevoel van nutteloosheid, verdriet, en verzuchting. Waarom strijd ik nog, waarom vecht ik elke dag om zo goed te zijn. Waarom tracht ik zo goed te zijn voor anderen maar nooit voor mezelf. 

Inderdaad, ik heb gedacht aan zelfmoord, verder zelfs, ik heb op het punt gestaan om zelfmoord te plegen, ik kon het gewoon niet meer aan. Die pijn, het verdriet, het besef van zo alleen te zijn op de grote wereld. Het besef dat iemand alles van me heeft afgenomen op drie jarige leeftijd. Op het moment dat ikzelf niets kon beslissen maar vertrouwde op iemand die zo veel groter was als ikzelf. Iemand waar ikzelf zo naar opkeek, de vader van mijn vader... 

Eind 2007 nam ik de beslissing om professionele hulp in te roepen. Het ging van kwaad naar erger, ik dronk, isoleerde mezelf, relaties lukte niet, ik vertoefde niet liever dan op desolate plaatsen. Waarom ? Ik weet het niet, ik denk dat ik de pijn wou voelen, de pijn die mij jaren was aangedaan. 

Via deze blog wil ik iedereen die het slachtoffer is geweest van seksueel misbruik een heel klein beetje trachten te helpen. Want ondertussen gaat het beter met mij. Ik zal trachten mijn verhaal via deze blog te vertellen. Ik zal dit anoniem doen omdat ik zo graag zo eerlijk mijn verhaal wil doen en dat is niet altijd even makkelijk. Ik hoop dat sommigen, in het bijzonder mannen, slachtoffer van seksueel misbruik, een beetje kracht putten uit mijn verhalen. Zich een beetje beter begrepen voelen, zich een heel klein beetje beter kunnen voelen bij het lezen van mijn blog.

0 commenta(a)r(en) | een commentaar toevoegen
  • De weg naar en in turnback cave (Girantina) op diamond en pearl.

Hoe kom je in turnback cave? Zo:

Je moet alle acht gym bages hebben. Dan moet je naar Veilstone city gaan. Je loopt naar beneden en naar even lopen zie je een weg tussen de Bomen. Ga daar in. Naar rock climd te hebben gedaan loop je naar helemaal achter. Daar kan je een grot in. Ga daar in. Tip: neem een hoop repels mee, je komt veel wilden pokemon tegen. Zoals: haunter, golbat en nog meer anderen. Je moet ook defog meenemen. Je moet 3 verschillende pilaren tegen komen. Voordat je 36 deuren binnen bent gelopen. Als je een pilaar ziet, praat ermee. daar zie je hoeveel deuren je bent binnegekomen. Nadat je drie pilaren bent hebt gezien loop in dezelfe deur zo als je bent binnegekomen. En daar is giratina!!! Save 'm voor het gevecht. Let op: Zonder masterbal is hij bijna omogelijk om hem te vangen. Hier in filmpje hoe je bij turnback cave komt.

• Hoe vind je HM05 Defog op platinum?

Hoe vind je HM05 Defog op platinum?

• Great Marsh

Blog van pokemonhulp :Pokemonhulp, Great Marsh

De Great Marsh is de vinden in Pastoria City. Er hebben weinig veranderingen plaatsgevonden. Er zijn een aantal pokemon die je daar kan vinden. Als je een speciale Pokémon wilt, moet je dus terugkomen en terugkomen etc.

# Naam Verkrijgbaar voor of na de National Dex
    #024 Arbok verkrijgbaar na de National dex FR moet in je gba slot zitten
    #046 Paras verkrijgbaar na de National Dex
    #052 Exeggcute verkrijgbaar na de National Dex
    #115 Kangaskhan verkrijgbaar na de National Dex
    #114 Tangela verkrijgbaar voor de National Dex
    #163 Hoothoot verkrijgbaar voor de National Dex, alleen in de nacht
    #164 Noctowl verkrijgbaar voor de National Dex, alleen in de nacht
    #193 Yanma verkrijgbaar voor de National Dex
    #194 Wooper verkrijgbaar voor de National Dex
    #195 Quagsire verkrijgbaar voor de National Dex
    #285 Shroomish verkrijgbaar na de National Dex
    #315 Roselia verkrijgbaar voor de National Dex
    #316 Gulpin verkrijgbaar na de National Dex
    #318 Carvanha verkrijgbaar na de National Dex, door te vissen
    #339 Barboach verkrijgbaar na de National Dex, door te vissen
    #340 Whiscash verkrijgbaar na de National Dex, door te vissen
    #352 Kecleon verkrijgbaar na de National Dex
    #357 Tropius verkrijgbaar voor de National Dex
    #397 Staravia verkrijgbaar voor de National Dex
    #399 Bidoof verkrijgbaar voor de National Dex
    #400 Bibarel verkrijgbaar voor de National Dex
    #406 Budew verkrijgbaar voor de National Dex
    #451 Skorupi verkrijgbaar voor de National Dex
    #452 Drapion verkrijgbaar na de National Dex
    #453 Croagunk verkrijgbaar voor de National Dex
    #454 Toxicroak verkrijgbaar na de National Dex
    #455 Carnivine verkrijgbaar voor de National Dex
  • Legendarische Pokemon in Diamond en Pearl

Blog van pokemonhulp :Pokemonhulp, Legendarische Pokemon in Diamond en Pearl

Legendarische Pokemon in Diamond en Pearl

Dit zijn de legendarische Pokemon zijn in de volgorde dat ze je kan vangen.

Dialga / Palkia

Dialga of Palkia zitten bovenaan op Mt. Coronet, je kan erheen hem/haar vangen als je voor de laatste keer Team Galactic hebt verslagen (Die zijn ook op Mt. Coronet) Let op! Hij/Zij zit op lvl. 47, dus save voordat je gaat vechten. (Dialga en Palkia hebben niet zo'n hoge Catch Rate, dus heel erg moeilijk is het niet)

Uxie

Je kan Uxie in principe gelijk nadat je Dialga/Palkia hebt gevangen gaan vangen, hij zit in Lake Acuity en zit op lvl. 50. Het is aangeraden om te saven voordat je gaat battlen!

Azelf

Zelfde verhaal als Uxie, alleen zit Azelf in lake Valor. (Ook lvl. 50, dus saven voordat je begint)

Mesprit

Mesprit zit in lake Verity, maar als je met hem begint te praten vliegt hij weg. Nadat dat is gebeurd, kun je hem door heel Sinnoh vangen. (TIP! Zorg dat je de Poketch. App. Marking Map hebt, dat maakt het een stuk makkelijker, die kun je trouwens krijgen in Jublife city, van de directeur van Poketch.) lvl. 50

Vanaf hier heb je een National dex nodig!

Heatran Nadat je de National Dex hebt, kun je met de boot in Snowpoint city naar de Battle Area, daar moet je doorheen, op een gegeven moment kom je bij Stark Mountain. Dan moet je naar boven, maar eenmaal daar loopt er iemand met je mee, loop Stark Mountain door naar achteren, de Pokemons hier zitten wel hoog, dus een Repel is handig. Eenmaal aangekomen achterin pakt degene die met je meeloopte, een steen, ga nu Stark Mountain uit en loop verder naar links als je helemaal uit Stark Mountain bent. (Survival Area ben je nu) Ga naar het huisje meest links. Praat met degene die met je meeloopte in Stark Mountain, ga weer naar dezelfde kamer. Nu zit Heatran daar. Hij zit op lvl. 70, het is dus aangeraden om te saven. Zorg dat je genoeg Ultra Balls / Timer balls bij je hebt.

Giratina

Zodra je de National Dex hebt kun je op Route 214 naar een nieuwe cave, de Turnback Cave, dit is een hele puzzel, maar uiteindelijk kom je wel bij Giratina uit, hij zit lvl 70 en weeral saven voordat je begint.

Regigigas

Regigigas zit in de Snowpoint Temple in - uiteraard - Snowpoint City, je moet wel zorgen dat je Regice, Registeel en Regirock bij je hebt, want alleen dan komt Regigigas tot leven. Hij zit lvl. 70, dus save voordat je begint.

Cresselia

Wanneer je een National Dex hebt, moet je naar Canalave city gaan, ga naar het huisje van de schipper (linkerdeel, onderste huis, dus eerst de brug over en dan naar beneden) Het zoontje (praat met hem!) van de schipper is ziek, de schipper vraagt je om mee te gaan naar Full Moon island, daar kom je Cresselia tegen, hij vlucht. Daarna kun je hem in heel Sinnoh vangen.

Lijst van de types van de Pokemon.

Dialga: Steel & Dragon

Palkia: Water & Dragon

Uxie, Azelf & Mesprit: Psychic

Heatran: Steel & Fire

Regigigas: Normal

Giratina: Ghost & Dragon

Cresselia: Psychic

Andere legendarische Pokemon verkrijgbaar d.m.v. Cheaten/Event (Behalve Manaphy & Phione)

Darkrai

Shaymin

Manaphy (via Pokemon Ranger)

Phione (Manaphy laten breeden met een Ditto)

Arceus

choose your country